Geld inzamelen - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Kris Linden - WaarBenJij.nu Geld inzamelen - Reisverslag uit Eersel, Nederland van Kris Linden - WaarBenJij.nu

Geld inzamelen

Blijf op de hoogte en volg Kris

19 November 2012 | Nederland, Eersel

Wilt u een goed doel steunen met mini loempia’s ?

Beste,

Mijn naam is Kris van der Linden en op 4 januari vertrek ik naar Tanzania om vrijwilligerswerk te gaan doen. Vorig jaar ben ik afgestudeerd, maar aangezien ik niet weet welke vervolg studie bij mij past heb ik besloten om dit jaar een andere invulling te geven.

Het speelde al een langere tijd bij me om iets voor andere mensen te doen. Nu kan dat in Nederland, maar waarom niet meteen goed en op een totale andere plaats? Afrika kwam dan ook al snel in beeld. Dit continent fascineert me enorm, het landschap, de mensen en de muzikaliteit.
Ook lijkt het me goed om eens te zien hoe mensen daar leven. Wat maakt hen gelukkig en hoe kijken zij tegen het leven aan?

Op 4 januari vertrek ik dan ook naar Tanzania met de organisatie Projects Abroad. Mijn gastgezin woont in Dar es Salaam, de precieze locatie van mijn project is helaas nog niet bekend. Ik ga 3 maanden lesgeven op een basisschool in de buurt van Dar es Salaam.
Nu lijkt het me ontzettend gaaf om daar iets blijvends achter te laten. Daarom zamel ik geld in om uiteindelijk daar te besteden. Wat er precies met het geld gaat gebeuren is afhankelijk van de behoefte daar. Dit kan zijn: het aanschaffen van lesmateriaal zoals boeken, het opzetten van een speelterrein, het aanleggen van een sportveld, opknappen van de school enz.

Daarom heb ik besloten om zelf mini loempia’s te bakken en deze te verkopen. Hierbij krijg ik hulp van een ervaren Thaise kokkin, waardoor u een heerlijke loempia krijgt aangeboden. U kunt ze per veelvoud van 5 bestellen voor de prijs van €6.00. Een leuk alternatief voor de oliebol tijdens Kerst of Oud Een leuk alternatief voor de oliebol tijdens en tevens steunt u een goed Afrikaans doel. Uw eerste goede voornemen van 2013 is hiermee voldaan.
Er is een keuze uit vegetarische loempia’s of loempia’s met kip. Via het onderstaande strookje kunt u opgeven hoeveel mini loempia’s u wilt kopen en ik zal ervoor zorgen dat ze bij u terecht komen.

Uw bestelling kunt u doorgeven door onderstaand briefje in te leveren op Quackelaer 51 te Eersel of een mail te sturen naar krisvdlinden@gmail.com.
Betalen kan contant of u kunt het geld overmaken op rekeningnummer: 96.789.44 t.a.v. K.J.M. van der Linden. Vermeld dan bij opmerkingen uw naam.

Ook kunt u opgeven of u het interessant vindt om mij te volgen tijdens mijn reis en wat er met het geld gaat gebeuren. Vul dan ook uw e-mailadres in en u zal op de hoogte gehouden worden van mijn ervaringen.

Alvast bedankt!

Kris van der Linden

Naam:………………………………………………………………………………………………………
Telefoonnummer:………………………………………………………………………………………………………
Adres:………………………………………………………………………………………………………
Keuze mini loempia’s
 Vegetarische loempia’s:………………………………………………………………………………………………………
 Loempia’s met kip:………………………………………………………………………………………………………
E-mailadres:…………………………………………………………………………………………………………………………………………



  • 19 November 2012 - 17:33

    Fleur :

    Goed initiatief zuster!

  • 30 December 2012 - 19:57

    Erna:

    Hoi Kris, Alvast een fijne nederlandse jaarwisseling, succes in Tanzania ( we gaan je volgen ) en nog bedankt voor de super lekkere loempia's! Groetjes, Erna

  • 05 Januari 2013 - 12:05

    Harrie En Marian Wenting:

    hoi Kris

    Heel veel succes met je project, en vergeet niet ervan te gaan genieten.
    heel bijzonder wat je daar in dat verre land kunt gaan betekenen.
    We zullen je verhalen met veel interesse volgen en blijven op de hoogte.
    GOOD LUCK.

    Lieve groeten uit Hulsel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kris

Op 4 januari vertrek ik voor 3 maanden naar Dar Es Salaam, Tanzania. Daar ga ik vrijwilligerswerk doen op een basisschool. Een spannende ervaring, maar zeer leerzaam!

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 806
Totaal aantal bezoekers 18610

Voorgaande reizen:

04 Januari 2013 - 12 April 2013

Vrijwilligerswerk Tanzania

Landen bezocht: